نیوز سیتی!
18 تیر 1402 - 01:09

عزاداری اپوزیسیون برای اعدام دو داعشی!

بامداد دیروز (شنبه ۱۷ تیر) دو نفر از عاملان حمله تروریستی شاهچراغ(ع) در ملاءعام اعدام شدند. اپوزیسیونی که تا کنون مدعی بود عملیات تروریستی کار جمهوری اسلامی است، حالا بعد از اعدام دو عامل تروریستی، عزادار شده است!

فارس پلاس؛ روایت روز - غروب چهارم آبان سال ۱۴۰۱، حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی‌شدن ۲۵ زائر و مجاور و خادم آن آستان مقدس شد. عامل اصلی این حادثه، همان زمان در درگیری با ماموران انتظامی و امنیتی مجروح و در بیمارستان علیرغم تلاش پزشکان، کشته شد.
 


عامل حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز


در همان ساعات ابتدایی این حادثه تروریستی، اپوزیسیون انگشت اتهامات را به سمت سپاه پاسداران گرفت و با ادعاهای بدون سند سعی در مصادره کردن این حادثه بود. از استدلال‌های عجیب و غریب گرفته تا کاریکاتور و اشتباه گرفتن تروریست به هلاکت رسیده با فرزند حاج قاسم!

 

 

 

 


محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشم قتالی که نقش مستقیمی در طراحی حمله و پشتیبانی از عامل اصلی ترور داشتند به جرم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور در زندان به سر می‌بردند، بامداد دیروز به دار مجازات آویخته شدند. اپوزیسیونی که تا کنون ادعا می‌کرد حمله تروریستی شاهچراغ (ع)، کار جمهوری اسلامی است حالا با اعدام این دو تروریست عزا گرفته‌ است!
 


تناقض عجیب مسیح علینژاد در بعد از حادثه تروریستی و بعد از اعدام دو تروریست

 

 


پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1342848

مهمترین اخبار ایران و جهان: