نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 17:29

وزیرکشور: نیازمندی‌های پایانه برکت مهران احصا و رفع شود

وزیر کشور خواستار احصای نیازمندی‌ها و کمبودهای پایانه برکت و تسریع در روند رفع این مشکلات شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد وحیدی وزیر کشور روز شنبه در جریان بازدید از پایانه ترابری برکت در مرز مهران خواستار احصای نیازمندی‌ها و کمبودهای پایانه برکت شد و تاکید کرد: در سریع ترین زمان ممکن باید تمامی مشکلات این پایانه احصا و مرتفع شود شود تا زائران مشکلی در رسیدن به مقصد از طریق این پایانه ترابری نداشته باشند.

وی همچنین بر لزوم تسریع در احداث پارکینگ ها و سایبان ها در مرز بین المللی مهران با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی تاکید کرد.

وزیر کشور ادامه داد: ایستگاه های اتوبوس‌، ون و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی باید در این پایانه مجزا و روند احداث ایستگاه‌های اتوبوس و سایبان‌ها باید شتاب بیشتری دنبال شود.

وحیدی همچنین در این بازدید بر خدمات دهی هم جانبه به زائران در این پایانه تاکید و اضافه کرد: مکان استراحت زائران به وسایل و سیستم های سرمایشی مجهز و آبسردکن‌ها به تعداد مورد نیاز در این پایانه جانمایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، وحیدی روز شنبه به همراه استاندار ایلام پس از دیدار با همتای عراقی خود در مرزبانی منطقه‌ سه بدره عراق، از بخش های مختلف پایانه برکت بازدید و در جریان پیشرفت مراحل مختلف احداث سایبان‌ها و ایستگاه های اتوبوس در مجموعه قرار گرفت.

وی اوایل خردادماه نیز به مهران سفر کرده بود.

پایان پیام/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1341804

مهمترین اخبار ایران و جهان: