نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 11:16

مازندران قطب تنیس روی میز کشور است

بابل- رئیس فدراسیون تنیس روی میزان مازندران را قطب اصلی تنیس روی میز کشور برشمرد و خواستار توجه به آن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد علی قارداشی صبح شنبه در مراسم آئین تجلیل از برترین‌های تنیس روی میز که در سالن همایش مخابرات بابل برگزار شد، با اشاره به موفقیت‌های تنیس روی میز مازندران، اظهار کرد: دست یافتن به این افتخارات کار سخت و دشواری است و این امر محقق نمی‌شود مگر با همت و تلاش دست اندرکاران ورزش استان.

وی بیان داشت: برادران عالمیان و خانواده عمرانی و فاطمه یاری و نیما نقوی از افتخارات تنیس روی میز هستند که مدال‌های متعددی در سطح ملی، بین المللی و بعضاً آسیایی کسب کردند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: تنیس روی میز مازندران از حضور رحمت و نعمت عالمیان این دو برادر خوشنام که نقش بسزایی در این رشته داشتند سود می‌برد تا جایی که تنیس روی میز در سطوح ملی و بین المللی و آسیایی می‌درخشد.

قارداشی افزود: فدراسیون تنیس روی میز با ۹۳ اعزام بین اللملی حدود ۴٠٠ عضو کمیته ملی المپیک، با حضور این تعداد، افتخارات آسیایی و جهانی مختلفی کسب شد. اگر کمک خیرین و اسپانسرینگ فدراسیون نبود موفقیت‌ها مقدور نبود.

وی با بیان اینکه، شهرستان‌های مازندران هر کدام یک کشور هستند، گفت: سرمایه‌های اصلی و المپیکی در مازندران هستند. مازندران رتبه یک را در کشور دارد و در بخش‌های مختلف افتخار آفرینی می‌کند.

قارداشی ضمن تعریف و تمجید از سرمایه‌های تنیس روی میز مازندران، بیان داشت: آنچه در توان داریم برای توسعه و پیشرفت تنیس روی میز مازندران کمک خواهیم کرد و اگر امروز تنیس روی میز مازندران در سطح خوبی قرار داد، این نتیجه کار تیمی است و قدردانی ویژه دارم از هیأت تنیس روی میز مازندران که با تدابیر خوبشان شاهد اتفاقات خوب هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: مازندران یکی از قطب‌های مهم تنیس روی میز کشور محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1304992

مهمترین اخبار ایران و جهان: