نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 14:41

تشییع پیکر مأمور یگان ویژه+ فیلم

مراسم تشییع پیکر مأمور یگان ویژه که در حین گشت‌زنی و اجرای طرح مقابله با سرقت به شهادت رسیده بود امروز در شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت اجتماعی یگان‌های ویژه انتظامی کشور، مراسم تشییع پیکر شهید استوار دوم «علی محمودی» با حضور سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور و فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، مسؤولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم صبح امروز در پیشوا برگزار شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام ابتدا در مقر فرماندهی یگان ویژه شرق تهران برگزار و در ادامه با حضور آحاد مردم از میدان امام خمینی (ره) به سمت حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا تشییع و به خاک سپرده شد.

گفتنی است چهارشنبه شب گذشته مقارن با ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ یک دستگاه پژو سواری پارس که با سرعت بالا در حال حرکت بود با واحد گشت موتورسوار انتظامی یگان ویژه شرق استان تهران که در حین گشت زنی و اجرای طرح مقابله با سرقت در محور ورامین _ قرچک بودند برخورد کرده و یکی از عوامل انتظامی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل می شود.

«علی محمودی» مأمور وظیفه شناس پلیس شرق استان تهران پس از چند ساعت تلاش بی وقفه کادر درمان در روز یکم تیر ماه سال جاری بر اثر شدت جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1305692

مهمترین اخبار ایران و جهان: