نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 22:52

عدم شناخت هوش مصنوعی نسل آینده را با مشکل روبرو می‌کند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه نسل امروز در جنگ شناختی و ترکیبی با دشمن قرار دارند که اگر مورد توجه قرار نگیرد نسل‌های آینده با مشکل روبرو می‌شوند، گفت: لازم است از هوش مصنوعی و اهداف سازندگان آن شناخت بیشتری کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در همایش «دخترخاله‌ها» که با موضوع الگوی زیست عفیفانه دختر مسلمان ایرانی در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، گفت: حاج قاسم یک مکتب بود که باید آن را شناخت و با تکریم دخترانش اهداف خود را مشخص کنیم. 

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: استفاده از نام‌های مقر و قرارگاه و نام‌هایی که در دفاع مقدس استفاده می‌شد بسیار کار مطلوبی است و امروز به شما دخترانم افتخار می‌کنم که با کار قرارگاهی پیام حاج قاسم را به جای جای عالم می‌رسانید. 

وی افزود: حاج قاسم اسطوره‌ای است که نسل فعلی نیز او را از نزدیک دیده بود و امروز وظیفه دختران حاج قاسم شناساندن مکتب او و جهاد تبیین و روشنگری است. 

حیدری با بیان اینکه دختران حاج قاسم، زمان‌شناس، مکان‌شناس و دشمن‌شناس هستند، تصریح کرد: زنان و دختران ایرانی نماد عفاف و حجاب و زندگی عفیفانه در جامعه و جهان هستند و با هوش و ذکاوت در مقابل هجمه دشمن می‌ایستند. 

وی با اشاره به شعار بانوان ایرانی با عنوان «پای خانواده ایستاده‌ایم»، اضافه کرد: باید با زندگی عفیفانه از کانون خانواده دفاع کنیم و به همگان نشان دهیم زنان و بانوان ما آن چیزی نیست که دشمن تبلیغ می‌کند. 

دشمن روی حجاب و عفاف بانوان سرمایه‌گذاری کرده است

در ادامه سردار علی‌محمد اکبری نیز گفت: شما دختران آینده‌ساز هستید و فرزندان فردای این ملت از دامان شما به معراج می‌روند. 

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: امروز دشمن با سرمایه‌گذاری بر روی عفاف و حجاب بانوان تلاش دارد بی‌غیرتی را در جامعه رواج دهد و فکر جوانان آینده‌ساز را به مسائل فرعی مشغول سازد. 

وی با بیان اینکه نسل امروز در جنگ شناختی و ترکیبی با دشمن قرار دارند که اگر مورد توجه قرار نگیرد نسل‌های آینده با مشکل روبرو می‌شوند، افزود: لازم است از هوش مصنوعی و اهداف سازندگان آن شناخت بیشتری کسب کنیم.

اکبری اظهار کرد: برای پیروزی و برون‌رفت از مشکلات به حضرت فاطمه زهرا(س) توسل کنید و از الگوهای دینی بهره‌مند شوید.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1362192

مهمترین اخبار ایران و جهان: