نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 20:28

تاکید استاندار کردستان بر توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق حاشیه

استاندار کردستان ضمن بازدید از دو پروژه عمران شهری در منطقه اسلام آباد(تقتقان) سنندج، بر توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا که به همراه جمعی از مدیران از طرح‌های عمرانی شهرداری سنندج بازدید کرد ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری و شورای شهرف اظهار داشت: امروز از دو پروژه ارزشمند در دست اجرای شهرداری بازدید شد که یکی از آنها  کمربندی اسلام‌آباد است که از ۱۵ سال پیش شروع و چند سال نیز تعطیل بوده است.

وی با بیان اینکه کمربندی اسلام‌آباد امسال و تاپایان فصل کاری عمرانی به اتمام خواهد رسید، گفت: اتمام این کمربندی نقش بسیار مهمی در روان‌سازی ترافیک و دسترسی‌های مردم خواهد داشت.

استاندار کردستان گفت: دیگر پروژه حائز اهمیت بازدید از روند احداث بوستان چهار هکتاری در منطقه حاشیه سنندج بود که مردمان ساکن در آن از هیچ امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار نیستند و بر همین مبنا این کار یک اقدام مهم و اساسی به شمار می‌رود.

زارعی‌کوشا بر برخورداری همه مردم به ویژه مردم مناطق حاشیه از امکانات موجود تاکید کرد و گفت: به گفته شهردار سنندج برای احداث این بوستان که امکانات ورزشی نیز در آن تعبیه خواهد شد ۳۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه شهرداری در سال گذشته نهضت آسفالت را شروع کرده و این اقدام در سال‌جاری نیز تداوم خواهد یافت، اظهار کرد: همه کوچه‌ها و معابر دسترسی منطقه اسلام آباد سنندج آسفالت شده که این مهم رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

کمربندی اسلام آباد به طول ۴ کیلومتر در دست احداث است که علاوه بر روان‌سازی ترافیک دسترسی بخشی از ساکنان طرح نهضت ملی مسکن در آینده را به دنبال خواهد داشت، همچنین احداث بوستان تفریحی و ورزشی در ضلع شمالی منطقه اسلام آباد(تقتقان) سنندج با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1322748

مهمترین اخبار ایران و جهان: