نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 18:02

آخرین خبرها از ساماندهی و آزادسازی حریم «فلک‌الافلاک»

خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان آخرین خبرها از ساماندهی و آزادسازی حریم «فلک‌الافلاک» را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز شنبه در شورای اداری لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در بحث پروژه‌های بسیج سازندگی آورده ما است، اظهار داشت: در این راستا برای تحقق تعهدات ایجاد شده علاوه بر سپاه سایر دستگاه‌ها و همچنین خیرین باید پای‌کار بیایند.

وی با بیان اینکه سقف زمانی عملیاتی‌شدن این پروژه‌ها در استان سه‌ساله است، گفت: به نظر می‌آید اگر ۷۰ تا ۸۰ درصد این پروژه‌ها احداث شود، تحولی در بخش زیرساخت‌ها در منطقه ایجاد شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه با اشاره به موضوع آزادسازی حریم قلعه «فلک‌الافلاک»، اظهار داشت: از سالی که ما قرارداد این موضوع را منعقد کردیم، به دلیل اینکه بودجه به‌موقع نیامد و تا دو تا سه سال با تأخیر بودجه‌ها اختصاص پیدا کرد و یا به‌صورت اوراق بود، این امر به طور کامل تحقق پیدا نکرد.

سردار کشکولی با بیان اینکه تا کنون ۶۰ درصد از ساختمان‌ها را ما ساخته‌ایم و ۴۰ درصد باقی‌مانده است، ادامه داد: برای اجرای این ۴۰ درصد نیز تعهدی صورت‌گرفته، سال گذشته و در آذرماه بنا بود که ۱۸۷ میلیون تومان به‌صورت نقدی از سوی دولت به ما پرداخت شود تا ما یک‌ساله تخلیه کنیم، این امر صورت نگرفت.

وی افزود: امروز معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) لطف کردند و پذیرفتند که بودجه نفت را ایشان تعهد و به ما بدهند، در صورت تحقق این امر به‌موقع، از آن تاریخ به بعد یک‌ساله ما قول می‌دهیم که ساختمان‌های خود را بسازیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322504

مهمترین اخبار ایران و جهان: