نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 14:30

توقع مردم از قوه قضائیه مجازات قاطع و قانونی مجرمان است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین فرمایشات رهبری در دیدار با مسئولان قضائی را مورد اشاره قرار داد و گفت: توقع مردم اجرای عدالت، مجازات قاطع و قانونی مجرمان و تسریع در اجرای احکام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین ضمن محکومیت اهانت به قرآن در سوئد گفت: این اهانت با مجوز دولت خبیث سوئد انجام شده است، که بیانگر عمق کینه آن‌ها نسبت به اسلام و قرآن است.

وی ادامه داد: البته این اهانت نشانه ضعف و استیصال غربی‌ها در برابر پیشرفت اسلام است.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت دهه امامت و ولایت و تعظیم عید غدیر گفت: اطعام خانوادگی، اطعام هیئت‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اطعام فقرا و محرومیت، دادن عیدی به کودکان و بچه‌ها و اعمال ا این قبیل می‌تواند، سبب تعظیم غدیر و خاطره انگیز شدن این عید بزرگ شود.

وی همچنین فرمایشات رهبری در دیدار با مسئولان قضائی را مورد اشاره قرار داد و گفت: توقع مردم اجرای عدالت، مجازات قاطع و قانونی مجرمان و تسریع در اجرای احکام برای عبرت مجرمان و مفسدان است.

قدوسی نژاد با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اضافه کرد: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ شهید مظلوم در حزب جمهوری اسلامی سابق، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت الله صدوقی و شهید کچویی، و شهادت ۲۹۰ مسافر هواپیمای مسافربری توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس از جمله جنایات آمریکاست که باید همیشه یادآوری شود.

وی گفت: این اقدامات نشان دهنده عمق کینه آمریکایی‌ها با ملت ایران است، که باید آشکار تر شود.

خطیب جمعه ورامین همچنین وضعیت موجود فرهنگی و بی حجابی را قابل دفاع ندانست و گفت: ما از مسببین و کسانی که در این زمینه کوتاهی کنند، نخواهیم گذشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319692

مهمترین اخبار ایران و جهان: