نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 00:26

مجوز زیست‌محیطی مجتمع بندری نگین صادر شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از صادر شدن مجوز زیست‌محیطی مجتمع بندری نگین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محمد شکیبی‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ترسیم چشم اندازی روشن برای مجتمع بندری نگین تلاش می‌شود این مجتمع بندری در آینده نه چندان دور به کانون سرمایه‌گذاری در نوار ساحلی خلیج‌فارس تبدیل شود.

وی ادامه داد: در این زمینه سازوکار ویژه برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران توانمند داخلی و خارجی پیش‌بینی شده تا سرمایه‌گذاران بتوانند بدون کمترین دغدغه نسبت به فعالیت در مجتمع بندری نگین اقدام کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در چند روز گذشته نیز سرمایه‌گذارانی از قطر با حضور در استان ظرفیت‌های بنادر دیر و بوشهر را مورد ارزیابی قرار دادند که ظرفیت‌های توسعه این بنادر به نحو مطلوبی برای آنان تشریح شد.

شکیبی‌نسب اظهار کرد: در حوزه عمرانی اجرا بدون تاخیر پروژه‌های بنادر استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود تا ساحل‌نشینان هم استانی هر چه زودتر از مزیت‌های این پروژه‌ها برخوردار شوند.

وی توضیح داد: در بحث آتش‌سوزی نیز با توجه به فرارسیدن ایام تابستان اقدام‌های پیشگیرانه مورد توجه جدی قرار گرفته و همچنین در تجهیز ناوگان آتش نشانی بنادر در خشکی و دریا تلاش های بسیار خوبی انجام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ارتباط با اجرای دستورالعمل مدیریت ترافیک بندری نیز به تناسب اهمیت موضوع و سر و کار داشتن با جان افراد، مسائل مرتبط با این دستورالعمل در کمیته ترافیک بنادر استان با اولویت دنبال می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1318748

مهمترین اخبار ایران و جهان: