نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 14:07

اعلام مهلت جدید انتخاب رشته‌ برای داوطلبان مجاز کنکور ارشد ۱۴۰

مهلت مجدد انتخاب رشته‌های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته‌ در آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ که تاکنون انتخاب رشته نکرده‌اند، فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش مهلت مجدد انتخاب رشته‌های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته‌ در آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ که تاکنون انتخاب رشته نکرده‌اند (به غیر از رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون عملی) را اعلام کرد.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه های به تاریخ ۸ و ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، با توجه به تقاضاهای مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر (۱۱ تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۲) موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ تیر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

صرفاً این دسته از داوطلبان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ و مندرجات اطلاعیه های فوق و با درنظر داشتن نکات ذیل به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

نکته ۱: برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل های انتخابی وجود ندارد.

نکته ۲: به دلیل عدم امکان معرفی برای مصاحبه در رشته های دارای شرایط خاص و آزمون عملی در این مرحله، از درج این رشته ها خودداری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315148

مهمترین اخبار ایران و جهان: