نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 20:17

۶ قربانگاه در عید قربان آماده ارائه خدمات به مردم است

تبریز- مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: همزمان با عید قربان، ۶ قربانگاه به صورت ثابت و سیار آماده ارایه خدمات به مردم و ذبح دام‌های قربانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم قدرتی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این روز پنج قربانگاه به صورت ثابت و یک قربانگاه نیز به صورت سیار در سطح شهر از ساعت ۶ صبح تا اذان ظهر در خدمت مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز در این فریضه با مردم مشارکت کرده و هزینه‌ای از بابت ذبح قربانی دریافت نمی‌کند، اظهار کرد: قربانگاه‌های ثابت در محل‌های سازمان کشتارگاه صنعتی، اداره کل کمیته امداد در چهار راه ابوریحان، مؤسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز در خیابان شکلّی، شیرخوارگاه احسان واقع در منظریه و بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در چهار راه بهشتی (منصور سابق) دایر می‌شود.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: افرادی که قصد نذر قربانی دارند، می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۳۷ درخواست حضور قربانگاه سیار در محل کنند تا این گروه به همراه ناظر شرعی و دامپزشک در محل حضور یافته و خدمات لازم در زمینه معاینه دام و انجام مراحل ذبح شرعی را ارائه دهند.

قدرتی، با بیان اینکه ۶۰ نفر از همکاران این سازمان با استقرار در قربانگاه‌ها به مردم خدمات ارائه خواهند داد، ادامه داد: ۵۰ نفر نیز در قالب نیروهای پشتیبانی و بازرسی در روز عید قربان فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز، واحد بسته بندی و فروشگاه‌های این سازمان نیز آماده قبول هرگونه سفارشات مردم در این روز بوده و امکان خرید دام قربانی از محل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز نیز برای ادای این فریضه فراهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315848

مهمترین اخبار ایران و جهان: