نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 20:34

از خیران شهرستان فیروزآباد تجلیل شد

به مناسبت هفته گرامیداشت بهزیستی از خیران این حوزه شهرستان با حضور فرماندار تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حبیب اله جمشیدی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خیران و کارکنان بهزیستی که در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با تبریک هفته بهزیستی و همچنین تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) اظهارداشت: بهزیستی یعنی تلاش برای زیستن بهتر و تلاش برای زندگی بهتر و سالم‌تر.

وی افزود: همه انسان‌ها این حق را دارند که از نعمت یک زندگی خوب و ایده‌آل بهره‌مند شوند و اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه نیز از این قاعده هم مستثنی نیستند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: مأموریت‌ها و اهداف سازمان بهزیستی در تلاش برای مهیا کردن زندگی ایده‌آل برای معلولان و محرومان جامعه است.

جمشیدی اضافه کرد: حمایت و پشتوانه دولت و مردم از سازمان بهزیستی یک امر ضروری و لازم بوده چراکه این نهاد خدمت‌رسان به تنهایی قادر نخواهد بود مشکلات و معضلات جامعه هدف خود را برطرف سازد.

وی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیدایش تا کنون برای فراهم کردن امکانات و یاری رساندن به اقشار مختلف جامعه در تلاش بوده و خدمت به خلق را به عنوان یک وظیفه اصلی در نظر گرفته و برای آن برنامه‌های مدونی طراحی کرده است.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزآباد ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سازمان بهزیستی در زمینه مسکن و اشتغال مددجویان و معلولان گفت: برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی و هماهنگی با فنی و حرفه‌ای جهت آموزش مددجویان و معلولان اقدامی مهم در جهت ساماندهی و اشتغال این قشر از جامعه بوده که می‌طلبد در آینده نیز ادامه یابد.

جمشیدی ابراز داشت: درصد رضایت‌مندی مردم شهرستان فیروزآباد از اداره بهزیستی قابل توجه بوده و از خدمات شایسته این نهاد باید به طور جدی تقدیر کرد.

فرماندار فیروزآباد با اشاره به آسیب‌ها و معضلات اجتماعی جامعه خاطر نشان کرد: توانمندی و آگاه‌سازی جامعه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی سرلوحه برنامه‌های اداره بهزیستی بوده و با مشارکت و همراهی عمومی این مهم را در جامعه محقق شود.

وی در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان گفت: اداره بهزیستی شهرستان با ارائه خدمات و برگزاری برنامه های مختلف توانسته رضایت مردم را به خود جذب کند.

در ادامه احمدپورآقایی ضمن تبریک هفته بهزیستی وتسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبداله حسین(ع)به ارائه آمارعملکرداداره بهزیستی دریکسال اخیر درزمینه های گوناگون پرداخت.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد ،ساخت مسکن، وامهای اشتغالزایی پرداخت شده به گروههای هدف، پرداخت مستمری ماهیانه به گروههای هدف، برگزاری دوره‌های آموزشی گوناگون از جمله عملکرد اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد در یک سال اخیر عنوان کرد.

وی در پایان از زحمات کارکنان اداره بهزیستی وهمکاری خیران وخبرنگاران به عنوان بازوان توانمندهمکار با بهزیستی تقدیر نمود. 

انتهای پیام/ خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1373948

مهمترین اخبار ایران و جهان: