نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 22:28

حماس رأی مجلس نمایندگان آمریکا درباره رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای رأی مجلس نمایندگان آمریکا به لایحه‌ای که رژیم صهیونیستی را «دولتی غیر نژادپرست» می‌داند، محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس در بیانیه‌ای رأی مجلس نمایندگان آمریکا به لایحه‌ای درباره اینکه «اسرائیل دولتی غیر نژادپرست» است را بشدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که این رأی مجلس نمایندگان آمریکا جانبداری آشکار از رژیم اشغالگر و تشویق این رژیم به تداوم جنایت‌ها و تجاوزات علیه ملت فلسطین از جمله کشتار و سیاست پاکسازی نژادی است.

حماس در این بیانیه آورده است که در این لایحه آمریکا تاریخ سیاه رژیم صهیونیستی که مملو از ده‌ها جنایت است، نادیده گرفته شده و علاوه بر آن از جنایت‌های این رژیم و شهرک‌نشینان آن در شهرک حوّاره و ده‌ها روستای فلسطینی دیگر که اخیرا در معرض آتش‌سوزی، تخریب هدفمند منازل، خودروها و زمین‌های زراعی قرار گرفت که نمونه‌ای از نژادپرستی رژیم اشغالگر و سیاست پاکسازی نژادی آن علیه ملت فلسطین است، چشم‌پوشی شده است.

به نوشته وبگاه «العربی الجدید»، حماس همچنین تأکید کرد که در این لایحه، بسیاری از مواضع فاشیستی مسئولان صهیونیست از جمله اظهارات «بزالل اسموتریچ» وزیر صهیونیست که گفته بود «فلسطینیان باید زندگی در اسرائیل به عنوان شهروند درجه دو یا کوچ و قتل را انتخاب کنند»، نادیده گرفته شده است.

این جنبش تصریح کرد که رأی مجلس نمایندگان آمریکا این حقیقت را که رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار، نژادپرست و مبتنی بر سیاست پاکسازی نژادی است، تغییر نمی‌دهد.

حماس افزود که جنایت‌ها و تروریسم رژیم صهیونیستی هرگز ملت فلسطین را از ادامه مبارزه و مقاومت مشروع در برابر این رژیم باز نخواهد داشت و این مبارزات تا نابودی اشغالگران در سرزمین فلسطین و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس، ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/  

منبع: فارس
شناسه خبر: 1374092

مهمترین اخبار ایران و جهان: