نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 17:31

بهره برداری از کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در اردبیل

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: کتابخانه تخصصی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب در اردبیل به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهیار سپهری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در اردبیل، اظهار کرد: پیرو تامین زیرساخت‌های حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس این کتابخانه با بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب به‌ بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به لزوم توجه و تمرکز دستگاه‌های فرهنگی به ادبیات پایداری، افزود: اصحاب اندیشه، پژوهش، تحقیق و نویسندگان و جوانان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه تخصصی ادبیات پایداری و دفاع مقدس اردبیل، از کتب موجود بهره ببرند. 

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: این کتابخانه با هدف کمک به فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی گسترده در عرصه ادبیات پایداری و دفاع مقدس گشایش یافت.

گفتنی است؛ کتابخانه تخصصی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، رجبی مدیرکل ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهری در محل حوزه هنری استان به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1369504

مهمترین اخبار ایران و جهان: