نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 08:51

پلمب 50 واحد صنفی مشاور املاک متخلف در گرگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان از پلمب 50 واحد صنفی مشاور املاک متخلف در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: این واحدهای متخلف 800 میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

سیدمهدی محیایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم مورد توجه در استان، تلاش برای کنترل بازار مسکن بخصوص در فصل نقل و انتقالات در حوزه اجاره مسکن است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر بازار نقل و انتقالات و اجاره مسکن بسیار فعال است، کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان به صورت هفتگی تشکیل و شرایط رصد و کنترل می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مورد تاکید استاندار گلستان، نظارت بر فعالیت واحدهای مشاور املاک در سطح استان است که در این راستا ۵۴۰ بازرسی و تظارت توسط تیم‌های نظارتی انجام که در شهرستان گرگان منجر به پلمب 50 واحد مشاور املاک متخلف شد.

محیایی با اشاره به اینکه این واحدهای متخلف تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شدند، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن در شهرستان‌ها نیز تشکیل و نظارت عالی با محوریت فرمانداران صورت گیرد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1396692

مهمترین اخبار ایران و جهان: