نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 15:15

کشف ۱۰ هزار و ۷۲۰ عدد قرص روان‌گردان در بویین‌زهرا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف و ضبط ۱۰ هزار و ۷۲۰ قرص روانگردان ترامادول رویال، تیموس و ایکس‌۳ در شهرستان بویین‌زهرا خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از کشف و ضبط 10 هزار و 720 قرص روانگردان ترامادول رویال، تیموس و ایکس‌3 در شهرستان بویین‌زهرا خبر داد و اظهار داشت: این میزان قرص روان‌گردان از یک خودروی سواری پژو پارس و توسط عوامل نیروی انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد 5 هزار و 300 عدد قرص از نوع ترامادول رویال، 4 هزار و 700 عدد قرص از نوع ترامادول تیمول و  720 عدد قرص هم از نوع ترامادول ایکس‌ 3 هستند.

علی‌بیگی ادامه داد: بعد از کشف این میزان قرص روان‌گردان پرونده قضائی برای راننده خودروی سواری به عنوان متهم تشکیل شده و محموله قرص روان‌گردان همراه با متهم به مراجع قضائی بویین‌زهرا تحویل داده شدند.

کشف 3500 لیتر مشروبات الکی دست‌ساز

همچنین امروز فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف و انهدام کارگاه تولید مشروبات الکلی دست‌ساز خبر داد و گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر راه‌اندازی کارگاه تهیه و تولید مشروبات الکلی در یکی از مناطق شهر قزوین، عوامل پلیس امنیت اخلاقی استان با اقدامات میدانی، اطلاعاتی و فنی مجدّانه محل کارگاه را شناسایی و با دستور معاون دادستان از این کارگاه بازرسی کردند. 

سرهنگ بیژن خدایی از کشف 3 هزار و 500 لیتر مشروبات الکلی در این کارگاه خبر داد و افزود: این مشروبات الکی به صورت دست‌ساز و از نوع عرق بودند که به همراه آلات ساخت مشروبات و 2 دستگاه تقطیر کشف و ضبط شدند.

وی ادامه داد: در این کشفیات هم یک متهم دستگیر و به همراه آلات و مستندات جرم به دادستانی مرکز استان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1421948

مهمترین اخبار ایران و جهان: