نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 19:56

فرمانده منطقه پنجم ندسا: جهاد تبیین یکی از وظایف مهم خبرنگاران است

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفـت: رساندن واقعیت‌ها، روشنگری و جهاد تبیین از مهمترین وظایف خبرنگاران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه عصر امروز به مناسبت  روز خبرنگار از جمعی از خبرنگاران فعال شهرستان بندرلنگه با اهدای لوح تجلیل کرد.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در آئین تجلیل از خبرنگاران بندرلنگه، اظهار داشت: خبرنگاران در طول انقلاب مایه عزت و افتخار بوده و شهدایی را نیز تقدیم این نظام کرده‌ و همواره جنگ روانی دشمنان این مرز وبوم را خنثی کرده‌اند.

وی افزود: خبرنگاران با ظرافت و هنرمندی خود دستاوردهای این نظام را طوری به تصویر می‌کشند و یا به رشته تحریر در می آورند که برای همه اقشار قابل درک است و این ارزش کار و رسالت خبرنگاری را می‌رساند.

سردار عظمایی گفت: رساندن واقعیت‌ها، روشنگری و جهاد تبیین از مهمترین وظایف خبرنگاران است.

این رزمنده 8 سال دفاع مقدس تاکید کرد: دشمنان همواره با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال وارونه نشان دادن عملکرد این نظام مقدس و درپی آن دلسرد کردن مردم هستند که خبرنگاران با حضور به موقع خود در عرصه رسانه و فضای مجازی نقش‌های شوم آنان را نقشه برآب کرده‌اند.

فرمانده منطقه پنجم ندسا با تقدیر از تلاش خبرنگاران شهرستان بندرلنگه، یادآور شد: امید بخشی به جامعه نیز یکی دیگر از وظایف خبرنگاران است و با نزدیک شدن به انتخابات مجلس دوازدهم ایجاد شور انتخاباتی در جهت حضور حداکثری مردم تلاش خبرنگاران را می‌طلبد.

در این مراسم از تلاش‌های فتح الله کمانداری خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب هرمزگان نیز تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/88028

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434592

مهمترین اخبار ایران و جهان: