نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 10:51

انعکاس فعالیت‌های حوزه ایثار و شهادت در مهر قابل تقدیر است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با تقدیر از خبرگزاری مهر گفت: انعکاس فعالیت‌های حوزه فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در خراسان شمالی به خوبی توسط خبرگزاری مهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر قاسم محمدزاده در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر خراسان شمالی با اشاره به اهمیت انعکاس موضوعات مربوط به ایثار و شهادت در رسانه‌ها اظهار داشت: خبرگزاری مهر در خراسان شمالی در آئین‌ها و مراسم‌های مربوط به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت خدمات و اقدامات ارزشمند و قابل تقدیری را ارائه داده است.

وی انعکاس و پوشش گسترده آئین‌های فرهنگ ایثار و شهادت در این خبرنگاری را نشان از درک مدیران و خبرنگاران مجموعه مهر دانست و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در خراسان شمالی نیز در تلاش است تا در دوران مدیریت جدید قرابت و نزدیکی بیشتری را با اهالی رسانه داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با تاکید بر لزوم دیده شدن سیره و منش شهدای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف توسط مردم خاطرنشان کرد: تکرار بیان سیره و روش شهدا در سطح جامعه باعث می‌شود تا در این حوزه فرهنگ سازی بیشتری در سطح کشور انجام شود.

وی در انتها صبر و بردباری خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ستودنی دانست و گفت: نمایش این صبر و بردباری و همراهی خانواده‌های شهدا با نظام و انقلاب نشان دهنده پیام بسیار محکمی به دشمنان کشور و نظام است که فدا شدن جوانان این کشور برای جمهوری اسلامی و ادامه راه آنان توسط خانواده‌های آنان باعث شده تا این نظام برای همیشه بیمه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435192

مهمترین اخبار ایران و جهان: