نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 16:23

دیدار مالباختگان پیش‌فروش خودرو با امام جمعه قزوین + فیلم و تصویر

ظهر امروز جمع زیادی از مالباختگان شرکت پیش‌فروش خودروی «رضایت خودروی طراوت نوین» از شهرهای مختلف استان قزوین در مقابل مسجدالنبی میعادگاه نماز جمعه قزوین تجمع کردند و خواستار مجازات جدی عاملان اعتمادسازی درباره مدیرعامل شرکت یادشده شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ظهر امروز جمع کثیری از مالباختگان شرکت پیش‌فروش خودروی «رضایت خودروی طراوت نوین» از شهرهای مختلف استان قزوین در مقابل مسجدالنبی میعادگاه نماز جمعه قزوین تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان به مطالبات آنها و مجازات جدی عاملان اعتمادسازی درباره مدیرعامل شرکت یادشده و سایر شرکت‌های پیش‌خرید خودرو شدند.

بعد از تجمع این افراد که با سر دادن شعارهایی در محکومیت مدیرعامل شرکت رضایت خودرو و مسئولان و مدیران همراهی‌کننده با این فرد متخلف همراه بود، فرماندار قزوین برای صحبت با تجمع‌کنندگان بین آنها حضور یافت.

بعد از صحبت فرماندار قزوین، تجمع‌کنندگان یک‌صدا خواستار حضور در مسجدالنبی و دیدار با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین شدند.

.

پس از جمع شدن جمعیت زیادی از تجمع‌کنندگان در شبستان مسجدالنبی، امام جمعه قزوین در جایگاه سخنرانی این شبستان حضور یافت و در جمع مالباختگان شرکت‌ پیش‌فروش‌ خودرو رضایت خودروی طراوت نوین از ضرورت برخورد با مسئولان تارک فعل در این پرونده سخن گفت.

امام جمعه قزوین در این سخنرانی با بیان اینکه مفسد اقتصادی باید به اشد مجازات محکوم شود، گفت: رحم کردن به مفسد اقتصادی بی‌رحمی نسبت به همه مردم است. آنکه مفسد اقتصادی می‌شود، دشمن خدا، پیغمبر خدا، امیرالمؤمنین، فاطمه زهرا و دشمن ابی‌عبدالله‌الحسین(ع) است.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی اضافه کرد: مفسد اقتصادی یزیدی است و امام‌ حسینی نیست. مفسد اقتصادی دشمن رهبر و انقلاب و مردم ماست؛ بنابراین باید به اشدت مجازات تنبیه شود.

وی ادامه داد: همه ما حرفمان یکی است و اگر دیر اقدام شده،‌ آن مسئولانی که به موقع وظیفه را اگر انجام ندادند، باید جوابگو باشند. آنها در انجام‌ وظیفه تأخیر کردند. سال‌ها گذشته و آن کسانی که باید اطلاعات این قصه را رو می‌کردند و آن کسانی که باید کار قضائی انجام می‌دادند، باید پاسخ دهند که چرا باید این اتفاق جلوی چشمشان رخ دهد.

تجمع , مفاسد اقتصادی , اخبار فنی خودرو , دادگاه مفاسد اقتصادی ,

تجمع , مفاسد اقتصادی , اخبار فنی خودرو , دادگاه مفاسد اقتصادی ,

تجمع , مفاسد اقتصادی , اخبار فنی خودرو , دادگاه مفاسد اقتصادی ,

مرگ بر مفسدین و مسئول بی‌کفایت استعفا استعفا از جمله شعارهایی بود که تجمع‌کنندگان در صحن شبستان مسجدالنبی فریاد زدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1437148

مهمترین اخبار ایران و جهان: