نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 16:28

پلیس مهاجرت و گذرنامه بوشهر آماده خدمات‌دهی به زائران اربعین است

بوشهر- رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی استان بوشهر گفت: برای خدمات‌دهی مناسب به زائران اربعین آماده هر گونه همکاری هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خدابخش زارعی ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل ثبت احوال بوشهر اظهار داشت: با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی به زائران اربعین تلاش می‌کنیم.

وی به آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) و برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین سال جاری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر روند صدور گذرنامه، از ابتدا که مرحله تحویل مدارک است در دفاتر پلیس ۱۰+ انجام می‌گیرد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برخی از متقاضیان گذرنامه به دلیل مغایرت عکس شناسنامه با چهره یا مغایرت مشخصات هویتی در شناسنامه به ثبت احوال ارجاع داده می‌شوند.

سرهنگ زارعی افزود: سامانه به نحوی طراحی شده که هرگونه مغایرت را رد می‌کند و متقاضی باید نسبت به رفع آن اقدام و سپس درخواست کند.

وی ادامه داد: گواهی مشخصاتی که از سوی ادارات ثبت احوال صادر می‌شود برای ثبت درخواست گذرنامه معتبر است و مشکلی در روند درخواست افراد وجود ندارد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: رسید کارت هوشمند ملی افرادی که کارتشان را در اختیار ندارند برای تقاضای گذرنامه کفایت می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1401948

مهمترین اخبار ایران و جهان: