نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 15:28

کین: همیشه می‌خواستم خودم را در بالاترین سطح به چالش بکشم/ زمان درستی برای ترک تاتنهام بود

مهاجم جدید باواریایی‌ها درباره پیوستنش به بایرن مونیخ به طور مفصل صبحت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری کین که روز گذشته (شنبه) با امضای قراردادی چهار ساله به طور رسمی از تاتنهام جدا و به بایرن مونیخ پیوست، بعدازظهر امروز (یکشنبه - به وقت تهران) با حضور در کنفرانس خبری‌ که به منظور معارفه‌اش ترتیب داده بود، گفت: پیوستنم به بایرن مونیخ تجربه شگفت‌انگیزی بود. استقبال از من و خانواده‌ام در اینجا فوق‌العاده بود، به خصوص در بازی شب گذشته (با لایپزیگ در سوپرجام آلمان). خوشحالم که اینجا هستم.

وی همچنین درباره چرایی ترک تاتنهام اظهار داشت: من همیشه می‌خواستم خودم را در بالاترین سطح به چالش بکشم. می‌خواهم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و هر سال برای کسب جام‌ها رقابت کنم. به همین دلیل به بایرن مونیخ آمدم. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است که این فرصت را به من می‌دهد که برای کسب عناوین قهرمانی رقابت کنم.  

خرید جدید باواریایی‌ها تصریح کرد: چند روز اخیر برای من سخت و پرفشار بود. این اولین انتقال بزرگ در دوران حرفه‌ای‌ام است. خوشحالم که اینجا هستم. برای تاتنهام و دنیل لوی (رئیس باشگاه تاتنهام) بهترین آرزوها را دارم. حالا اینجا در بایرن مونیخ هستم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم.

مهاجم پیشین تاتنهام درباره حضورش در لیگ بوندس‌لیگا گفت: من تمام دوران حرفه‌ای‌ام را در انگلیس و در لیگ برتر انگلیس سپری کرده‌ام. پیش از هر چیزی باید خودم را با لیگ جدید و رویارویی با تیم‌های جدید وفق دهم. در بوندس‌لیگا چند تیم فوق‌العاده حضور دارند. همه از بایرن انتظار قهرمانی دارند اما رقبای بایرن هم بهتر شده‌اند و این را در بازی شب گذشته مقابل لایپزیگ دیدیم.

کین 29 ساله در ادامه در ادامه در مواجهه با پرسشی درباره فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا که قرار است در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شود، خاطرنشان کرد: هنوز راه زیادی تا رسیدن به دیدار فینال باقی مانده است اما این واقعیت که فینال امسال در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد، فوق‌العاده است. به طور حتم من برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اینجا هستم. دورنمای قهرمانی در لیگ قهرمانان در بایرن البته خوب است اما راه بسیار طولانی برای رسیدن به آنجا وجود دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شکست 7 بر 2 خانگی تاتنهام مقابل بایرن در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019 گفت: (با خنده) کدام بازی؟ یادم نمی‌آید! آن دیدار بازی دشواری برای ما بود و یادم می‌آید از روی نقطه پنالتی گلزنی کردم.  بایرن یکی از بهترین تیم‌های جهان است اما آن بازی در تصمیم تأثیری نداشت. بایرن باشگاه بزرگی است و خوشحالم که اینجا هستم.  

مهاجم انگلیسی سرخپوشان مونیخی تصریح کرد: واضح بود که ترک تاتنهام دشوار خواهد بود. من 19 سال در باشگاه تاتنهام بودم و این باشگاه بخشی از قلبم است. احساس کردم که اکنون زمان درستی برای ترک تاتنهام است. می‌خواهم جام‌های قهرمانی را ببرم. وقتی بایرن با من تماس گرفت، می‌دانستم که می‌خواهم این کار را انجام دهم.

کین همچنین درباره حضور خانواده‌اش در شهر مونیخ هم اظهار داشت: دو روز پیش که در لندن بودیم، نمی‌دانستم که اوضاع چطور پیش خواهد رفت. فرزندانم فکر می‌کردند که این چیزی شبیه به رفتن به تعطیلات است اما به آنها توضیح خواهم داد که ماجرا از چه قرار است. همسرم «کِیت» واقعاً از من حمایت کرد. او بهترین فرد برای من و حرفه‌ا‌م است. کِیت می‌خواهد من بازی کنم و خوشحال باشم، به همین خاطر این تصمیم را با هم گرفتیم.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس و تاتنهام در خصوص رقم انتقالش به بایرن مونیخ تأکید کرد: 100 میلیون یورو پول زیادی است و احساس می‌کنم که حالا مسئولیتی به روی دوشم است که این را جبران ‌کنم. بایرن این رقم را پرداخت تا به موفقیت‌های بزرگی برسد و من هم چنین هدفی دارم، بنابراین ما در یک مسیر مشابه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1440148

مهمترین اخبار ایران و جهان: