نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 14:25

زیرساخت های مرزهای کشور برای اربعین فراهم شد

ایلام -رئیس ستاد اربعین کشور گفت:زیرساخت های مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید ظهر یکشنبه در اجتماع بزرگ «یاران حسینی» موکب داران ایلامی عنوان کرد: بیش از یک ماه در تمام کوی و برزن ایلام نام و یاد حسین ع متبلور است و مسئولان استان هم از دولت مردمی پا به پای این مردم تلاش و کوشش دارد.

وی افزود: در سال گذشته استاندار ایلام بیش از ۲۳ روز مستقر در مرز مهران بود و از هیچ خدمتی فروگذار نکرد و بسیاری از مسئولان نیز در مهران صحنه‌هایی همچون دفاع مقدس رقم زدند.

میراحمدی اظهار کرد: ستاد اربعین دارای دو بال حاکمیتی شامل وزارت‌خانه ها و کشوری و لشکری و… است و بال دیگر آن بخش مردمی آن است و اساساً بخش حاکمیتی به کمک و یاری بخش مردمی آمده است تا کمک به برگزاری راحت تر ارزان‌تر ایمن تر و با معنویت بیشتر اربعین بشود.

وی گفت: دولت افتخار دارد که خود را در کنار و خدمتگزار زائران اربعین بداند و بدور از هرگونه خودنمایی و سهم خواهی در این حماسه بزرگ در حال خدمتگزاری است.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: خرسندیم که در ۲ سال خدمت دولت مردمی زیرساخت‌های زیادی در مرزهای چذابه و مهران و خسروی و تمرچین و باشماق انجام شده و این مناطق به کارگاه‌های بزرگ عمرانی تبدیل شده‌اند و مردم از این توسعه زیرساخت‌های بهره‌مند شده و می‌شوند.

وی گفت: تعالی هر چه بیشتر معنویت در اربعین یکی از وظایف مهمی است که بر عهده هر موکب است و موکب داران نباید صرفاً خود را در خدمات محصور و منحصر کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439904

مهمترین اخبار ایران و جهان: