نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 08:54

استقرار تیم اورژانس اجتماعی برای زائران در مرز مهران

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: در سال جاری علاوه بر استقرار تیم اورژانس اجتماعی در مرز مهران، یک تیم متشکل از مددکار و روانشناس نیز در کشور عراق به زائران خدمات رسانی می کنند.

حسن نورعلیوند مدیرکل بهزیستی ایلام صبح یکشنبه درگفتپوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از مهم ترین خدمات پیش بینی شده توسط بهزیستی استان ایلام در همایش بزرگ اربعین، توسعه ارائه خدمات مددکاری و مشاوره‌ای این مجموعه به زائران حسینی است که برای نخستین بار علاوه بر مرز مهران در خاک عراق نیز ارائه خواهد شد. 

وی  با اشاره به اینکه، مسئولیت ساماندهی افراد گمشده نیز همچون سال های گذشته از سوی ستاد اربعین استان بر عهده این اداره کل واگذارشده است، افزود: در سال جاری علاوه بر استقرار تیم اورژانس اجتماعی در مرز مهران، یک تیم‌ متشکل از مددکار و روانشناس نیز در کشور عراق دایر و به زائران خدمت رسانی می کنند.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام ادامه داد: همچنین موکب این اداره کل با ارائه خدماتی چون توزیع وسایل توانبخشی بین زائران سالمند و دارای معلولیت و استقرار تیم تخصصی توانبخشی، تعمیر وسایل کمک توانبخشی نظیر ویلچر، واکر و جابجایی زائران ناتوان با ویلچر راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیش از ۴۴ هزار نفر در استان ایلام از حمایت های بهزیستی برخوردار هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439304

مهمترین اخبار ایران و جهان: