نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 22:49

خبرنگاران حق طلبی همراه با وجدان را سرلوحه کار خود قرار دهند

همدان-امام جمعه شهرستان تویسرکان گفت : حق محوری و حق طلبی همراه با وجدان کاری باید سرلوحه کار خبرنگاران قرار بگیرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد عصر دوشنبه در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان تویسرکان اظهار کرد: حفظ وحدت و انسجام مهمترین رکن در جامعه اسلامی است که باید مدنظر همه از مسئول تا غیر مسئول قرار بگیرد.

وی افزود: سرعت، دقت و صحت در کار از الزامات خبرنگاری بوده و همگرایی‌ها اگر با خبرها و اقبال عمومی همراه شود اثرگذار خواهد بود.

امام جمعه شهرستان تویسرکان بابیان اینکه اکنون در زمان نام‌نویسی کاندیدای نمایندگی به سر می‌بریم، گفت: مهم‌ترین رکن در جامعه وحدت است و باید سعی کنیم انسجام بین همدیگر را بیشتر نمائیم و رغبت و اشتیاق حضور در انتخابات را بین مردم ایجاد نمائیم.

حجت الاسلام حسینی‌مجد خاطرنشان کرد: همه باید مواظب باشیم با رفتن به سمت یک جناح و فرد خاص جو شهر را از تعادل خارج نکنیم.

وی با بیان اینکه امام جمعه باید همه جانبه برخورد کند و هدف خود را در راستای خدمت به مردم و نظام بگذارد و رسا و صریح خواسته‌های مردم را بیان کند، بیان کرد: همه باید در زمان‌ها و بحران‌های مختلف انسجام مردم و وحدت را مد نظر قرار دهیم و امید دادن به مردم از فرمایشات و تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان تویسرکان عنوان کرد: نقص‌ها و ایرادها، باید بیان، تدوین و اطلاع رسانی شود و در کنار تمام کارها و مسئولیت‌ها با مدیریت به مردم امید بدهیم.

حجت الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه نوکری مردم را افتخاری است، گفت: خدمت به مردم، ایجاد رفاه و نشاط در بین مردم برای من بسیار مهم است و با تریبون نماز جمعه می‌توان برکات زیادی برای شهرستان به ارمغان آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431292

مهمترین اخبار ایران و جهان: