نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 17:45

کیفیت خدمت رسانی به مردم افزایش یابد/ اجرای برنامه‌ها تحول محور

شیراز- رئیس قوه قضائیه گفت: اجرای برنامه‌ها تحول محور می‌تواند کیفیت خدمت رسانی به مراجه کنندگان دستگاه های اجرایی را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با نخبگان جامعه پزشکی استان فارس بیان کرد: جامعه پزشکی و کادر درمان یکی از مشاغل مهم در جامعه و دارای جایگاه ویژه‌ای در میان تمام آحاد مردم است.

وی اضافه کرد: موضوع صیانت از جامعه کادر درمان در جامعه مسئله‌ای است که باید مورد تاکید تمامی مدیران جامعه باشد و دستگاه قضائی نیز در تلاش است تا شرایط صیانت از جامعه پزشکی کشور را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد: دستگاه قضائی و مجموعه بهداشت و درمان در جامعه دارای اهداف مشترکی هستند از این رو می‌توان با همکاری یکدیگر زمینه توسعه ساختارهای اجتماعی را فراهم کرد.

او اضافه کرد: شاید فردی در مجموعه بهداشت و درمان کشور مرتکب خطایی شود اما نباید این خطا را به تمام جامعه پزشکان جامعه بسط داد از این رو باید ساز و کار مناسبی برای صیانت از این مجموعه ایجاد شود تا در صورت بروز مشکل بتوان در کوتاه‌ترین زمان مشکل را برطرف کرد.

به گفته این مقام مسئول نحوه رسیدگی به مراجعان در دو نهاد قوه قضائیه و وزارت بهداشت و درمان بسیار حائز اهمیت است از این رو باید با اجرایی نمودن برنامه‌های تحولی شاهد افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430904

مهمترین اخبار ایران و جهان: