نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 14:19

ارتقای آگاهی جامعه رسالت مهم خبرنگاران است

زنجان-استاندار زنجان ارتقای آگاهی و دانش جامعه را رسالت مهم خبرنگاران عنوان کرد وگفت: خبرنگاران چشم تیزبین و زبان گویای جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی، ظهر سه‌شنبه ضمن بازدید از خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: مجموعه زحمات خبرنگاران به جایی ختم شود که هم خداپسندانه باشد و هم آگاهی و سواد مردم را بالا ببرد.

وی ارتقای سطح آگاهی، شعور و سواد مردم را از ویژگی‌های مهم رسالت خبرنگاران برشمرد و گفت: خبرنگاران چشم تیزبین و زبان گویای جامعه هستند. امیدواریم خبرنگاران در این عرصه روز به روز به توفیقات بیشتری دست یابند.

افشارچی با بیان اینکه خبرنگاران در شرایط آب و هوایی نسبت به پوشش اخبار تلاش می کنند، افزود: خبرنگاری کار سختی است و در شرایط کنونی سخت تر هم شده است، کار در حوزه رسانه تعهد خاصی می‌طلبد و به نوعی حرکت روی لبه حق و باطل است.

استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن امروز با ابزار فرهنگ و رسانه وارد عرصه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، گفت: رسانه‌ها می‌توانند با تولید محتوا و بیان واقعیت‌ها توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر کنند.

افشارچی متذکر شد: می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها در زمینه جنگ شناختی بیش از پیش استفاده کرد و در این زمینه باید نسبت به شناخت نیازهای موجود در عرصه رسانه تلاش شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432148

مهمترین اخبار ایران و جهان: