نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 09:58

استاندارد سازی ۹۶ درصدی جایگاه های CNG ایلام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: به منظور رعایت معیار های اداره استاندارد، ۹۶ درصد جایگاه های عرضه CNG استان ایلام در سال جاری استاندارد سازی شده اند‌.

پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، اجرای مقررات ایمنی و رعایت معیار‌های اداره استاندارد، ۹۶درصد جایگاه‌های عرضه CNG استان ایلام در سال جاری استانداردسازی شده اند. 

وی افزود: این جایگاه ها توسط شرکت ملی نفت منطقه ایلام با همکاری اداره کل استاندارد این استان بر اساس دستورالعمل و روش‌های اجرایی‌ به طور مستمر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مدیر شرکت ملی نفت منطقه ایلام ادامه داد: به رانندگان گرامی توصیه می شود در راستای حفظ سلامت خود و سرمایه‌های ملی کشور در هنگام ورود به جایگاه های عرضه سوخت حتما به علائم ایمنی و هشداری نصب شده توجه کرده و نکات تذکر داده شده مختلف را از جمله  خاموش بودن موتور خودرو، باز بودن درب صندوق عقب، پیاده شدن تمامی سرنشین‌ها و هدایت به محل امن، سوخت‌گیری توسط اپراتور جایگاه، عدم استعمال دخانیات و همچنین عدم استفاده از تلفن همراه رعایت کنند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در سطح استان تعداد ۲۴ جایگاه عرضه سوخت پاک وجود دارد که با داشتن ۱۲۲ نازل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات مطلوب و ایمن به شهروندان و مسافران گرامی هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431748

مهمترین اخبار ایران و جهان: