نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 18:59

اعلام آمادگی کانون وکلا برای پذیرش وکالت اصحاب رسانه در مازندران

رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران با تأکید بر اینکه کانون وکلا آماده همکاری با اصحاب رسانه در استان بود، گفت: کانون وکلا برای پذیرش وکالت اصحاب رسانه در مازندران آمادگی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بهرام ولی‌پور رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شاخص‌های اصلی حکومت‌های مردمی بحث اخلاق‌مداری است که مانع بسیاری از کج‌روی‌ها می‌شود و خبرنگاران در این زمینه می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی خبرنگاران،گفت: طبیعی است خبرنگاران نیاز به حمایت دارند که کانون‌های وکلای دادگستری می‌توانند این مهم را محقق کنند و در این‌صورت خبرنگاران در جریان اطلاع‌رسانی بهتر می‌توانند موفق عمل کنند.

رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران اضافه کرد: بالعکس هم است خبرنگاران می‌توانند به وکلا کمک کنند که تبادل رویکرد و توانمندسازی است.

ولی‌پور با اشاره به مظلومیت وکلا، گفت: وکلا از حقوق افراد جامعه دفاع می‌کنند و می‌توانند با خبرنگاران تعامل داشته باشند.

وی با ‌گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران یادآور شد: خدمات رسانه‌ای سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران غیرقابل انکار  بوده است.

رئیس هیأت مدیره کانون وکلای مازندران با اعلام آمادگی همکاری دوطرفه بین خبرنگاران و وکلا، گفت: در صورت تعامل موفقیت‌های خوبی شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432792

مهمترین اخبار ایران و جهان: