نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 11:57

در دوران حجت الاسلام قمی شاهد تحولات خوبی در سازمان تبلیغات بودیم

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خوشبختانه در دوران ریاست حجت الاسلام قمی شاهد تحولات خوبی در سازمان تبلیغات اسلامی کشور بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با ریاست سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در دوران مدیریت حجت الاسلام قمی در ریاست سازمان تبلیغات اسلامی تحولات بسیار خوبی در کشور رقم خورده است.

وی افزود: در تمام استان‌ها اتفاقات فرهنگی خوبی در این دوره رقم خورده است.

امام جمعه همدان با اشاره به تغییر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان نیز اظهار کرد: حجت‌الاسلام نظیری در دوران خود تلاش‌های فراوانی در تغییرات فرهنگی استان داشتند و به فهم دقیق از فرهنگ در میدان عملیاتی موفق بودند.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: اتفاقات بزرگی که در نیمه شعبان و عید غدیر در تمام شهرستان‌های استان سازمان تبلیغات انجام داد کم‌نظیر و بی‌نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در این دوره به روستاهایی سرزدند که مبلغ این روستا اذعان داشت در ۱۵ سال گذشته کسی زنگ خانه ما را نزده است، بیان کرد: ما تمایل داشتیم حجت‌الاسلام نظیری در استان ولو در جایی دیگر بمانند و از حضور ایشان بهره ببریم.

امام جمعه همدان عنوان کرد: در دوران ایشان، در ستاد کرونا مردمی که در ایران بی‌نظیر بود، اتفاقات خوبی رقم خورد.

وی با اشاره به سند فرهنگی و قرآنی استان گفت: ۱۱۰ نخبه، ۲۹ دستگاه صدها ساعت زمان گذاشتند تا سند فرهنگی قرآن تدوین شود.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی افزود: اما باید شرایط به گونه‌ای باشد که سند فرهنگی کشور با استان متغیر نباشد یک کارشناس در وزارتخانه برای ما سند فرهنگی بنویسد و برای استان مشکلاتی را ایجاد کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433504

مهمترین اخبار ایران و جهان: