نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 09:17

اتفاقی که به بیرانوند لطمه می‌زند/ تصمیم پرسپولیسی‌ها منطقی نیست

مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.

محسن سیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره عدم جذب دروازه بان دوم توسط پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم فصل پیش روی فوتبال کشور خیلی سخت‌تر از سال گذشته که جام جهانی برگزار شد پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های فشرده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به همراه بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باعث می‌شود تا تیم‌ها حداقل سه مرتبه در طول فصل بدنسازی طولانی داشته باشند. همین موضوع عاملی برای تحلیل وضعیت جسمانی بازیکنان خواهد بود.

مربی دروازه بان های پیشین پرسپولیس افزود: علیرضا بیرانوند بی شک نه تنها بهترین دروازه بان حال حاضر ایران است بلکه فاصله زیادی با رقیبانش دارد. او را نمی‌توان با هیچ گلر دیگری در حال حاضر مقایسه کرد اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد.

اتفاقی که به بیرانوند لطمه می‌زند/ تصمیم پرسپولیسی‌ها منطقی نیست

سیدی با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده از سوی گلر پرسپولیس در نقل و انتقالات تاکید کرد: بیرانوند نباید اعتماد به نفس کاذب پیدا کند. دشمن او غرور خودش خواهد بود. او راه اشتباهی را ابتدای نقل و انتقالات رفت اما خوشحالم تصمیم عاقلانه ای در پایان گرفت. تمرکز بیرانوند اگر بر هم بخورد هم خودش هم پرسپولیس و هم تیم ملی آسیب می بیند.

«باید جانشین خوب او پیدا شود». سیدی با اشاره به این جمله گفت: بیرانوند در فصل پیش رو حداقل ۶۰ بازی ملی و باشگاهی انجام می‌دهد. اگر جانشین نداشته باشد قطعا به خودش و تیم‌های ملی و پرسپولیس ضربه می‌زند. او برای فصل سنگین پیش رو اصلا کافی نیست. کوچک‌ترین مصدومیت او بزرگترین لطمه را می‌زند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1400304

مهمترین اخبار ایران و جهان: