نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 12:24

دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تبیین شود

بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: در جشن انقلاب، تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست صبح دوشنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان دشتی اظهار کرد: اگر پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ یک معجزه بود بدون شک استمرار ۴۴ ساله آن معجزه‌ای عظیم‌تر است.

امام جمعه دشتی افزود: اگر دشمنان در جریان پیروزی انقلاب غافلگیر شده و نتوانسته از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کنند اما از فردای پیروزی با همه توان و امکانات در تمامی عرصه‌ها کمر همت را برای حذف انقلاب به کار بستند و هرچه در توان داشتند به کار گرفتند تا انقلاب به ۴۰ سالگی نرسد ولی به کوری چشم آنان این اتفاق افتاد و انقلاب، و تا امروز استمرار یافته و این معجزه‌ای بزرگ‌تر از معجزه پیروزی انقلاب است.

وی گفت: در جشن انقلاب، تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم و ضروری است و اما نکته حائز اهمیت آن است که بدانیم دستاوردها فقط مادی نیست و دستاوردهای معنوی را هم نباید فراموش کرد.

زاهد دوست تصریح کرد: در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال باید به اصول وحدت‌آفرینی، امید افزایی و ترویج روحیه انقلابی بیش از پیش توجه شود.

وی گفت: ترویج روحیه انقلابی‌گری به ویژه در نهادها و ادارات باید جدی گرفته شود تا مردم بتوانند از خدمات مطلوب‌تر بهره مند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 992504

مهمترین اخبار ایران و جهان: