نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 23:37

اجرای برنامه‌های دهه فجر با محور «امیدآفرینی» و «دشمن شناسی»

همدان- فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر به صورت مردمی اجرا می‌شود، گفت: اجرای برنامه‌های دهه فجر با محوریت «امیدآفرینی» و «دشمن شناسی» برگزار خواهد شد.

‌به گزارش خبرنگار مهر، روح اله نباتی یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان بهار با اشاره به برنامه ریزی و توطئه‌های دشمنان در چند ماه اخیر اظهار کرد: همه باید برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر، به خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با برنامه ریزی مناسب و همراهی همیشگی مردم با بصیرت و ولایتمدار، اتحاد و همدلی ایرانیان را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی با اشاره به انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای افکار عمومی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی موظفند در راستای امیدآفرینی صحیح و واقعی، عملکرد اقدامات اساسی و مؤثر در طی ۴۳ سال گذشته به ویژه در دولت مردمی، آرمان‌های انقلاب، امام و خدمات و نظام را به بهترین شکل در جامعه به مردم تبیین و تشریح کنند.

فرماندار شهرستان بهار در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه افتخار انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن و در کنار مردم بودن است؛ گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است.

نباتی خاطرنشان کرد: عظمت انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داده و این مهم به دلیل رهبری‌های الهی و نورانی امامین انقلاب برای هدایت انقلاب اسلامی تا کنون است.

این مسئول با تاکید بر اینکه امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت تبیین دستاوردهای چند دهه انقلاب اسلامی، گفت: ۲۵ کمیته ستاد دهه فجر شهرستان از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند که باید تبیین دستاوردهای انقلاب را در دستور کار قرار دهند و تمامی برنامه‌های امسال در راستای «امید آفرینی»، «دشمن شناسی» و «جهاد تبیین» خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 991692

مهمترین اخبار ایران و جهان: