نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 20:34

۳۲ هزار اقلام تبلیغاتی جهت تزیین المان شهری ایلام

شهردار ایلام گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۲ هزار اقلام تبلیغاتی و زیباسازی برای آذین بندی و تزیین المان‌های شهری ایلام به کار می رود.

بابک آوندی شهردار ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مدارس بهترین مکان برای حفظ، معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام است.

وی افزود: مدارس اساس و پایه جامعه و خانواده ها را تشکیل می دهند و باید با تقویت نشاط اجتماعی و انقلاب در مدارس کم کاری ها در این زمینه را جبران کرد‌.

شهردار ایلام با اشاره به تقویت نشاط اجتماعی در سطح شهر بیان کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی به مناسبت جشن های دهه فجر مستلزم ورود و همکاری جدی آموزش و پرورش و مدارس با شهرداری است.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه فجر ۳۲ هزار اقلام تبلیغاتی و زیبا سازی برای آذین بندی و تزیین المان های شهری ایلام به کار می رود.

آوندی گفت: عملیات زیبا سازی و فضای محیطی شهر ایلام شروع شده و در این راستا شهرداری نیازمند همکاری دستگاه ها است.

وی ادامه داد: شهرداری برگزاری جشن های دهه فجر و مسابقات ورزشی بومی محلی در مدارس محلات کم برخوردار با همکاری آموزش و پرورش را در دستور کار دارد.

آوندی گفت: ۱۶ هزار بوته گل برای کاشت در بلوارها و میادین، آذین بندی و تزیین المان های شهری ایلام پنج هزار پرچم احتزازی با ابعاد کوچک، یک هزار متر پرچم احتزازی بزرگ در میادین و ۱۰ هزار متر ریسه رنگی برای چراغانی میادین و معابر عمومی جانمایی می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 991448

مهمترین اخبار ایران و جهان: