نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 17:03

داوری:‌ وقتی ساخت و سازهای دبیر تمام شد، کارمان را شروع می‌کنیم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: وقتی ساخت و سازهای آقای دبیر تمام شد، برنامه‌ای داریم که در مجمع طرح خواهد شد که سال آینده وارد فاز اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در مجمع عمومی این فدراسیون در مورد حضور نمایندگان ایران در سوپر لیگ غرب آسیا اظهار داشت: ما 2 نماینده خوب در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا داریم. با وجودی که گفته می‌شد سطح این مسابقات خوب نیست ولی مشخص شد که حضور در مسابقات به صلاح تیم‌های ماست.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: امیدوارم بازیکنانی که در این تورنمنت حضور دارند بتوانند به تیم ملی کمک کنند. متاسفانه حامد حدادی هم تحت عمل جراحی قرار گرفت و به پنجره بعدی انتخابی جام جهانی نمی‌رسد. این موضوع، شرایط ما را عوض می‌کند.

داوری گفت: تیم‌های ایرانی در ابتدای مسابقات با قبول شکست، غافلگیر شدند که یکی از دلایل آن، مسیر پروازی غیر مستقیم از ایران به کشورهای دیگر است. به مروز زمان اما دو تیم ذوب آهن و شهرداری گرگان به بالای جدول برگشتند و امیدوارم شرایط آنها بهتر شود.

وی در مورد احداث خانه بسکتبال تصریح کرد:‌ صحبت‌هایی انجام دادیم و قرار است در ابتدا یک زمین بسکتبال 3 نفره در دو سه ماه آینده و در مجموعه آزادی با توجه به نیاز تیم‌های ملی تجهیز شود. بعد از آن وقتی ساخت و سازهای آقای دبیر تمام شد، برنامه‌ای داریم که در مجمع طرح خواهد شد که سال آینده وارد فاز اجرایی شود. این پروژه از زمان شروع، حدود 30 ماه زمان نیاز دارد.

داوری در مورد ساخت و سازهای رئیس فدراسیون کشتی در مجموعه آزادی گفت: ایشان مجموعه بزرگی را برای کشتی تجهیز کرده است و از زمینی که به بسکتبال تعلق دارد به صورت موقت به عنوان کارگاه استفاده می‌کند. این محوطه تا پایان سال به ما واگذار خواهد شد و ما از سال آینده شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 991004

مهمترین اخبار ایران و جهان: