نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 13:15

اجتماع عظیم مردم شهرستان‌های تهران در پاسداشت حماسه ۹ دی

مراسم بزرگداشت حماسه یوم‌الله ۹ دی ماه در شهرستان‌های استان تهران با حضور گسترده مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم بزرگداشت حماسه یوم‌الله ۹ دی ماه امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های استان تهران و با شعار محوری «حماسه نهم دی، میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم با سردادن شعارهایی همچون «شد ۹ دی باعث عزت ما، گشت فنا دشمن ملت ما»، «۹ دی رزمایش عاشقان دین و وطن»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر فتنه گر» انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

در این مراسم که مردم تصاویری از رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی و دیگر شهدا را در دست داشتند، حماسه نهم دی ماه را که به فتنه علیه نظام پایان داد، زنده نگه داشتند و با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم بابصیرت، شهیدپرور و ولایتمدار با حضور گسترده خود در مراسم روز نهم دی ماه، نشان دادند که نسبت به دشمنی‌ها آگاه هستند و چون سدی مقابل آنها ایستاده‌اند و از انقلاب و ولایت دفاع می‌کنند. 

برنامه‌های مختلف فرهنگی، سخنرانی، مداحی، سرود دسته جمعی، تکبیرگویی، برپایی موکب و قرائت بیانیه از جمله برنامه‌هایی بود که در مراسم روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در شهرستان‌های استان تهران اجرا شد.


برپایی میزهای خدمت ادارات در شهرقدس

به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تجمع مردم در نماز جمعه شهرستان قدس همراه با برپایی میزخدمت تمامی ادارات شهرستان جهت پاسخگویی به مردم و در راستای جهاد تبیین صبح امروز برگزار شد.

مصلی شهرقدس مردمی‌ترین جایگاه، پایگاه و قرارگاه فرهنگی است و در طول هفته مورد مراجعه مردم بوده و محلی برای ارتباط بیشتر مردم و مسوولان است.

تکمیل می‌شود

منبع: فارس
شناسه خبر: 943604

مهمترین اخبار ایران و جهان: