نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 18:58

نصیرزاده: برد مقابل استقلال متعلق به بازیکنان و کادر فنی است/ تعهدات‌مان را انجام داده‌ایم

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت که پیروزی ۲ بر صفر این تیم مقابل استقلال معتلق به بازیکنان و کادر فنی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هوشنگ نصیرزاده پس از برد 2 بر صفر تراکتور مقابل استقلال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مردم آذربایجان و طرفداران تراکتور تبریک می‌گویم. این برد متعلق بازیکنان و مربیان و کادر فنی است. کار ما بیشتر پشتیبانی از بازیکنان است و در این برد سهمی نداریم.

وی افزود: پنجره نقل و انتقالات ما به خاطر بدهی 400 هزار یورو به ترویس فرانسه که تبدیل به 600 هزار یورو شده بود، بسته بود اما با توافق من و مدیرعامل باشگاه، این پول را به حساب‌شان در پاریس واریز کردیم و منتظرم هستیم تا آنها نامه خود را به فیفا بزنند.

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: ما دو مربی با دو ساختار فکری متفاوت داشتیم؛ یکی دفاع و ضد حمله بود و الان خمس سیستم پرسینگ دارد و نوع بازی‌ای که تیم او ارائه می‌کند، با مربی قبلی تفاوت دارد. امیدوارم این برد بتواند شرایط ما را از این وضعیتی که هست، بهتر کند و به طور قطع این اتفاق می‌افتد.

نصیرزاده گفت: وظیفه بازیکنان، بازی کردن است و وظیفه باشگاه نیز پشتیبانی از آنهاست. طبق چیزی که خبر دارم، باشگاه تراکتور جزو باشگاه‌های اولین در انجام تعهدات نسبت به بازیکنان و کادر خودش است، یعنی در واقع تعهدات باشگاه نسبت به تمام بازیکنان و کادر فنی خارجی دو روز قبل به طور کامل انجام شد و باشگاه تقریباً به‌روز است و مشکلی از این بابت نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با زنوزی صحبت کرده که تا همچون مدیران قبل مدت کوتاهی در این پست نباشد و بتواند روزهای بیشتری به عنوان مدیرعامل فعالیت کند؟ گفت: برخی مواقع ممکن است ضرورت‌هایی ایجاب شود که این تعویض‌ها انجام شود اما گفتنش در نزد هواداران و رسانه‌ها خیلی صحیح نباشد. من هم اگر قصوری داشته باشم، ممکن است جابه‌جا شوم اما سعی کرده‌ام با توجه به شناخت 6 ساله‌ای که از این مجموعه دارم، مشکلی نداشته باشم.

نصیرزاده درباره جدایی برخی بازیکنان از نیم فصل از جمله سید محمد حسینی گفت: بازیکنان قرارداد دارند و تعهدات مالی باشگاه به آنها انجام شده است. اگر تعللی توسط باشگاه‌ها انجام شود، بازیکنان باید یک نامه‌ای را طبق ماده 13 آیین‌نامه نقل و انتقالات به باشگاه بزنند و یک فرجه زمانی را بدهند تا باشگاه‌ها انجام بدهند. حسینی هم یکی از بازیکنان خوب ما است و اگر هم این حرف را گفته، امیدوارم حرفه‌ای باشد؛ چون این موضوع صحیح نیست و باشگاه تعهدات خودش را انجام می‌دهد. البته پوست‌اندازی باشگاه‌ها در نیم فصل وجود دارد. چه بسا الان بسیاری از باشگاه‌ها لیست داده‌اند و ممکن است بازیکنان ما در آنها باشد. ما هم ممکن است لیست داده باشیم و بازیکنان آنها باشد. در واقع این جابه‌جایی هم ممکن است به خاطر افکار فنی اتفاق بیفتد و شما نباید آن بخش مربوط به رفتن بازیکنان را مدنظر قرار بدهید، بلکه باید آمدن بازیکنان نیز مورد توجه قرار بگیرد. امیدوارم در این نقل و انتقالات، کادر بازیکنان ما با توجه به سلایق سرمربی کامل شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 958948

مهمترین اخبار ایران و جهان: