نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 20:52

فوت راکب موتورسیکلت در محور دامغان-شاهرود/ تردد موتور ممنوع شد

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان ازتصادف موتورسیکلت با کامیون در محور دامغان-شاهرود خبر داد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت جان باخت.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعت ۱۹ یک مورد برخورد کامیون ولوو با موتورسیکلت کیلومتر ۵۹ محور دامغان-شاهرود به پلیس راه گزارش شد، ابراز داشت: متأسفانه شدت حادثه به حدی بود که فوت در دم راکب موتورسیکلت را رقم زد.

وی با بیان اینکه علت حادثه طبق نظر کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو راننده کامیون ولوو اعلام شده است، افزود: بارها به استفاده کلاه ایمنی برای موتورسواران تاکید فراوان شده است اما متأسفانه با عدم استفاده از آن چنین حوادث تلخی را برای راکب و خانواده وی ایجاد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه از امروز هفتم دی ماه تردد موتور سیکلت در محور تهران-مشهد و بالعکس ممنوع است، ابراز داشت: این تصمیم که برای حفظ جان موتورسواران و بروز خسارت و تلفات جانی رانندگان سواری به دلیل تعطیلات پایان هفته اتخاذ شده است تا دهم دی ماه ادامه دارد.

بزرگی با بیان اینکه این طرح در استان سمنان به طور جد اجرا و در صورت مشاهده موتور توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود، اضافه کرد: تنها تردد موتورسیکلت‌های امدادی و پلیس در محور بلامانع خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 941304

مهمترین اخبار ایران و جهان: