نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 13:58

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه معرفی شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که با حضور آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری‌، حجت‌الاسلام انصاری معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و مدیران برخی دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، از شورای هماهنگی تبلیغات به عنوان یکی از بسترهای جهاد تبیین یاد شد.

 امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌های عباس سروری و حضور همیشگی ایشان در رخدادهای سیاسی، فرهنگی و تبلیغی استان، برای حجت‌الاسلام مهدی عبدی رییس جدید شورا آرزوی موفقیت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مهم دانستن تبلیغ در معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همه ما باید مبلغ اسلام و انقلاب اسلامی که حاصل خون شهدای گرانقدر است باشیم و در راه تنویر افکار عمومی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی تصریح کرد: در هر کجایی که تبیین کرده‌ایم و موفقیت‌ها را برجسته کرده‌ایم دشمن کمتر توانسته نفوذ کند، لذا باید همیشه آماده باشیم و توجه داشته باشیم امام راحل با دست خالی انقلاب عظیم اسلامی ایران را راهبری و به ثمر رساند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 960292

مهمترین اخبار ایران و جهان: