نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:41

نسخه تسلیم در برابر تحریم راه علاج نیست

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه نسخه تسلیم در برابر تحریم راه علاج مشکلات کشور نیست، گفت: راه درمان و مقابله با تحریم از گذرگاه مقاومت می گذرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر آدینه در خطبه‌های نمازجمعه شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه برخی‌ها در داخل کشور با وجود مشاهده بدعهدی غربی‌ها هنوز ساز مذاکره با آمریکا را کوک کرده و تسلیم برابر تحریم را راه نجات و علاج کشور می‌دانند، ابراز داشت: در پاسخ به این افراد باید گفت پیچیدن چنین نسخه‌هایی فقط کار افراد جاهل و مزدور است.

وی ضمن بیان اینکه تنها راه علاج و نجات کشور از مشکلات موجود مقاومت است، افزود: نباید فراموش کرد زنده نگه داشتن محور مقاومت در ایران و منطقه بود که توانست ایران را در منطقه و جهان پابرجا و استوار نگه دارد و آن را به دیگر ملت‌ها نیز هدیه دهد.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه فرهنگ مقاومت ایران در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان الگو شناخته شده است، ابراز داشت: سوریه، لبنان، عراق و فلسطین با بهره‌گیری از همین تأثیر پذیری محور مقاومت توانستند برابر دشمن ایستادگی کنند.

سعیدی بابیان اینکه ایران مقتدر امروز در منطقه برجسته و بیش از پیش می‌درخشد، تصریح کرد: امروز شاهدیم نیروهای دریایی ایران در عرصه‌های بین‌المللی آبی جهان حضور دارد و این باعث عقب نشینی نیروهای آمریکایی شده و این تنها گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب و نظام است.

وی با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کنونی به دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های مختلف دست یافته است، افزود: دستیابی به دانش هسته‌ای و غنی سازی با درصد بالا، ساخت واکسن، اعزام پزشکان به اقصی نقاط جهان، پیشرفت در صنعت سدسازی و کاهش نرخ بی سوادی تنها بخش کوچکی از دریای بزرگ دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1017104

مهمترین اخبار ایران و جهان: