نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 12:12

دولت سیزدهم با تدبیر و سلامت منافع مردم را دنبال خواهد کرد

قزوین- استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم با درایت، تدبیر، اخلاص و سلامت منافع مردم را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی صبح پنج‌شنبه در دیدار با امام جمعه تاکستان اظهار داشت: دهه فجر امسال شرایط ویژه و متفاوتی نسبت به سال‌های قبل دارد چراکه دشمنان ملت ایران و بدخواهان کشور در ماه‌های گذشته هرچه که در توان داشتند به میدان آورده و تمام مکر، حیله و نیرنگی که متصور بود به کار گرفتند تا به کیان ایران و اقتدار نظام و مردم آسیب برسانند که با درایت و هوشیاری و بصیرت قابل توجه و مثال زدنی مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: دشمنان با توجه به برنامه‌ریزی‌های خود می‌خواستند جمهوری اسلامی برف امسال را نبیند، دقیقاً مانند گذشتگان خود که می‌خواستند انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند نقشه‌های آنها عملیاتی نشد و امروز به انعکاس خاطرات خود پرداخته‌اند.

اعلایی گفت: جشن دهه فجر امسال برای دوستداران انقلاب و مردم شور و شعف بیشتری دارد و خاری در چشم دشمنان است چراکه تمامی توطئه‌ها خنثی شده و دشمنان باید بدانند که این مسیر تازه در ابتدای خود قرار دارد.

استاندار قزوین با اشاره به منویات امام خمینی (ره) مبنی بر اثرات جهانی انقلاب، اضافه کرد: آمریکا در مواجهه با ایران به اوج استیصال رسیده است و این را در وقایع جنگ اوکراین و پیگیری‌ها و صحبت‌های ضد و نقیض درباره برجام می‌توان به راحتی مشاهده کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم با درایت، تدبیر، اخلاص و سلامت منافع مردم را دنبال می‌کنند و به دنبال این باشند که هم پیش بروند و هم موانع پیشرفت را از مسیر بردارند، اظهار داشت: اقداماتی که در سطح کشور و استان اتفاق افتاده به درستی و مناسب به اطلاع مردم نرسیده است ولی تمامی این اقدامات در جهت پیشرفت کشور و استان ادامه خواهد داشت و موظف هستیم در هر فضایی که خدمت می‌کنیم برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014648

مهمترین اخبار ایران و جهان: