نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 18:15

زیرساخت اصلی همه فعالیت‌ها، فرهنگ است

استاندار کرمان زیرساخت اصلی همه فعالیت‌ها را فرهنگ دانست و گفت: با اصلاح فرهنگ، حوزه اقتصاد، سیاست و سایر فعالیت‌های اجتماعی درست می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار در مراسم اختتامیه رویداد سلما در محل تالار وحدت دانشگاه باهنر اظهار کرد: حوادث اخیر یک نعمت و خیر بزرگ برای ما داشت که همه ما را متوجه کاستی‌هایمان کرد و اینکه کوتاهی‌هایمان را جبران کنیم. 

فداکار، رویداد سلما را کمک به آگاهی‌بخشی مردم و تصمیم‌گیری درست در برابر موضع گیری‌های دشمن دانست و گفت: اگر فهم سیاسی را ضمیمه فعالیت‌ها و توانایی‌هایمان کنیم و مردم نیز درک سیاسی خود را بالا ببرند، می‌توانند به‌راحتی، اطلاعات سطحی که دشمن در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها ارائه می‌دهد را با یک تحلیل دقیق و عمیق باز کنند و این وظیفه ماست که مردم را به این درجه از آگاهی برسانیم. 

استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه در حوزه مسائل فرهنگی کوتاهی شده است، گفت: نباید به ساختارهای دولتی تکیه داشت‌‌. باید نوسازی کرد، کارهایی که در زمینه مردمی‌سازی شروع شده را حمایت کرد و نیروهایی را از همین مجموعه‌ها شناسایی و معرفی کنیم. 

فداکار از راه‌اندازی اندیشکده‌ای در استان برای گفتمان‌سازی و گفتگو کردن خبر داد و افزود: این کار بزرگی است و امیدواریم هر چه سریعتر به انجام برسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 955348

مهمترین اخبار ایران و جهان: