نیوز سیتی!
29 دی 1401 - 16:00

دولت تمام تلاش خود را برای کاهش تورم به کار گرفته است/ سپاه مقتدر نماد مبارزه با تروریست‌های تکفیری است

وزیر کشور به تلاش‌های دولت برای کاهش نرخ تورم اشاره کرد و گفت: برای بهبود وضعیت اقتصادی نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی هستیم و در این راستا احیای چهار هزار و ۵۰۰ واحد اقتصادی راکد در یک سال گذشته دنبال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، احمد وحیدی در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌‎های دولت در عرصه‌های بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارائه کرد و همچنین از ماموریت‌های وزارت کشور در این دوره سخن گفت.

وی به تلاش‌های دولت برای کاهش نرخ تورم اشاره کرد و افزود: مسئله اصلی اشتغالزایی در کشور است و یکی از برنامه‌های جدی دولت در یکسال گذشته، احیای چهار هزار و ۵۰۰ واحد اقتصادی راکد بوده است.

وزیر کشور ادامه داد: برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم، چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی نداریم و  با آنکه دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است اما نیازمند حضور گسترده بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین مردمی را که منابع مالی در اختیار دارند، تشویق می‌کنیم در این بخش مشارکت داشته باشند و دولت هم می‌کوشد همه موانع را برای جذب سرمایه گذاری برطرف سازد.

*رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی منزوی شده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی که در داخل سرزمین‌های اشغالی به کودک‌کشی و تخریب منازل فلسطینی‌ها مشغول است، در عرصه بین‌المللی به شکل کم سابقه‌ای منزوی شده است و جریان‌های مقاومت در داخل و خارج فلسطین، اقدامات خوبی را برای خنثی کردن توطئه‌های این رژیم به کار بسته‌اند.

وزیر کشور همچنین به بحث اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام ظرفیت برای آسیب زدن به نظام و مردم وارد شد و در پی شکست از این اغتشاشات، به توطئه‌های بین‌المللی همچون اخراج ایران از کمیسیون مقام زن و تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های ترویستی روی آورده است.

وحیدی تصریح کرد: سپاه مقتدر با هدایت شهید سلمیانی، نماد مبارزه با تروریست‌های تکفیری است.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 986104

مهمترین اخبار ایران و جهان: