نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 16:47

دومین سهمیه کتاب کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اختصاص پیدا کرد

خرم‌آباد- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: دومین سهمیه کتاب کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد راستخانه در سخنانی، اظهار داشت: در ادامه روند تجهیز و بازطراحی کتابخانه مرکزی خرم آباد، به منظور تأمین منابع مکتوب این کتابخانه، تعداد چهار هزار و ۴۳۱ نسخه کتاب به عنوان دومین سهمیه از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور وارد استان و در انبار کتابخانه مرکزی مستقر شده است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های ارسالی در قالب ۱۱۴ بسته بوده که شامل عناوین مختلف در بخش‌های مختلف است، افزود: علاوه بر سهمیه کتابخانه مرکزی خرم آباد، تعداد دو هزار و ۱۸۲ نسخه کتاب در قالب ۴۳ بسته نیز به منظور تقویت منابع مرکز مبادله نیز به استان ارسال شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، تصریح کرد: همچنین پیش از این نیز ۱۰ هزار جلد کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان سهمیه اولیه برای کتابخانه مرکزی خرم آباد اختصاص شده بود که به همت کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد در حال ثبت و آماده سازی است.

راستخانه، گفت: پس از تکمیل فاز اول ساختمان کتابخانه مرکزی خرم آباد با مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور فرآیند بازطراحی و تجهیز آن آغاز و کمیته‌های افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی در استان تشکیل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 980892

مهمترین اخبار ایران و جهان: