نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 18:02

فرماندار سمیرم: مسؤولان مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند

فرماندار سمیرم خطاب به مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت: تکریم ارباب رجوع و انجام تمام و کمال وظایف محوله باید به‌صورت جدی مد نظر همه باشد، مردم ولی نعمتان ما هستند و تمام تلاش‌مان را باید بکنیم تا مشکلات موجود در منطقه حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، مراد الیاس‌پور فرماندار شهرستان سمیرم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان، با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سراسر وجود این مرد پر از افتخار، ایثار، نوع‌دوستی و ولایت‌مداری بود و همه مسؤولان باید ویژگی‌های شهید سلیمانی را سر لوحه کار خود قرار دهند. 

وی در ادامه با اشاره به شهادت مظلومانه  شهید مدافع امنیت محسن رضایی در اغتشاشات روزهای گذشته شهر سمیرم گفت: همه دشمنان بدانند که ذره‌ای از پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم نخواهد شد و به پیروی از ولایت فقیه ادامه خواهند داد. 

الیاس پور خطاب به مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیان داشت: تکریم ارباب رجوع و انجام تمام و کمال وظایف محوله باید به‌صورت جدی مد نظر همه باشد، مردم ولی نعمتان ما هستند و تمام تلاش‌مان را باید بکنیم تا مشکلات موجود در منطقه مرتفع شود.

 

فرماندار سمیرم همچنین بیان کرد: مسؤولان ادارات به صورت جدی بر پیگیری مصوبات سفر نماینده دولت و استاندار اصفهان اهتمام داشته باشند. 

وی با اشاره به تشییع شهدای گمنام در استان ادامه داد: مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر سمیرم فردا بعد از ظهر برگزار خواهد شد، اطلاع‌رسانی و اقدامات لازم برای برگزاری با شکوه این مراسم و معطر شدن شهرستان به عطر اهالی بهشت انجام شود.

پایان پیام/۳۶۴۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 950692

مهمترین اخبار ایران و جهان: