نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 11:58

امام جمعه زرندیه: خدمت به مردم محبوبیت سردار سلیمانی را رقم زد

امام جمعه شهرستان زرندیه خدمت به مردم را موجب محبوبیت سردار دلها دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه صبح روز سه شنبه سیزدهم دیماه سال جاری همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار که در محل سالن جلسات فرمانداری زرندیه برگزار شد گفت: از زمانی که سردار سلیمانی به فرمان مقام معظم رهبری به تهران فراخوانده شد و ارتباط ایشان با رهبری بیشتر از قبل شد، اوج ولایتمداری و ولایت‌پذیری در این شهود بزرگوار شکوفا شد.

وی تصریح کرد: نگاه ولایتمداری و  ولایت پذیری شهید سلیمانی نگاه کسی است که بیش از چهل سال از عمر پر برکت خویش را صرف خدمت به مردم، به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

امام جمعه زرندیه در ادامه با اشاره به این جمله از وصیتنامه شهید که جان من هزاران بار فدای ملت، گفت: شهید سلیمانی کسی بود که اهل تملق، چاپلوسی و تعریف بیهوده نبود و هرگاه هر سخنی را به زبان می آورد از اعماق وجود خویش بود و در حقیقت شهید سلیمانی جان فدای ملت بود، و همین موضوع موجب عزت و بزرگی و محبوبیت شهید شد.

وی ادامه داد: خدایی بودن هدف و مسیر شهید سلیمانی موضوعی بود که موجب عزیز شدن این بزرگوار بین مردم، بزرگان، اولیا الهی، شهداء  شد و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری از تفکر و اخلاق و منش این شهید بزرگوار بعنوان مکتب شهید سلیمانی نام می برد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 951948

مهمترین اخبار ایران و جهان: