نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 17:27

بهره‌برداری 900 واحد مسکونی اقشار مردم گلستان در دهه فجر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از بهره‌برداری از 900 واحد مسکونی اقشار مختلف مردم در ایام دهه مبارک فجر در این استان با اعتبار بیش از 180 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال پروژه‌ها و طرح‌های مختلف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان با اعتباری بیش از 655 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: 900 واحد مسکونی اقشار مختلف استان در این ایام با اعتباری بیش از 180 میلیارد تومان با زیربنای 72 هزار متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در بخش عمران و آبادانی روستاهای استان گلستان 258 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 147 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی افزود: در این ایام 1000 جلد سند مالکیت املاک روستایی روستاهای استان به مالکان و صاحبان منازل تحویل داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: 200 قطعه زمین در نقاط مختلف استان با اعتبار 18 میلیارد تومان به جوانان فاقد مسکن در استان تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان تصریح کرد: در مجموع با پروژه‌های اجرایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان در ایام دهه فجر، 90 هزار خانوار از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

حسینی تاکید کرد: هفته گذشته موافقت نامه 320 میلیارد تومانی اعتبار برای عمران روستاهای گلستان ابلاغ شده که در طول 24 سال گذشته که من در این سازمان مشغول به فعالیت هستم بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در 35 شهر استان ورود کرده که 75 درصد زمین‌های مورد نیاز این طرح تهیه شده و باقی آن نیز تا پایان سال تامین خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: در سال اول نهضت ملی مسکن 7 هزار تسهیلات به متقاضیان این طرح پرداخت شده و در سال دوم نیز تاکنون 6 هزار و 600 متقاضی پروانه ساخت را دریافت کرده و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس
شناسه خبر: 997892

مهمترین اخبار ایران و جهان: