نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 17:22

ایران یک تهدید برای ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی است

امام جمعه دولت آباد گفت: دشمن چشم دیدن این کشور را جزء قدرت‌های جدید دنیا ندارد و ایران یک تهدید برای ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از برخوار، حجت الاسلام سید حسن میرافضلی امام جمعه دولت‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم از دولت انقلابی و کوشا انتظار دارند که به صورت جهادی وارد میدان شده و وضعیت معیشت مردم را که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری هم هست، مد نظر قرار دهد و این مشکلات حل شود.

وی افزود: عدم ثبات در حوزه‌های مختلف بر زندگی مردم تاثیرات مستقیم و منفی دارد و دشمن تلاش می‌کند تا با تحت فشار قرار دادن مردم ایران آنها را در مقابل خود شکننده کند.

میرافضلی ادامه داد: دشمن چشم دیدن این کشور را جزء قدرت‌های جدید دنیا ندارد و ایران یک تهدید برای ابر قدرت‌ها و استکبار جهانی محسوب می‌شود.

خطیب نماز جمعه دولت‌آباد خاطرنشان کرد: دشمان ایران می‌گویند یا تابع ما باشید یا اینکه مورد آزار و اذیت هستید و ایران قوی مورد پذیرش ما نخواهد بود و ما ایرانی می‌خواهیم که مانند گذشته بر او تحکم کنیم.

وی تصریح کرد: اینکه مردم و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس هشت سال مقابل ابر قدرت‌های جهان ایستادند و مقاومت کردند مورد پسند دشمنان ایران نیست و آنها می‌خواهند ما ضعیف باشیم و از روحیه ایستادگی و مقاومت برخوردار نباشیم.

میرافضلی اضافه کرد: به خاطر همین اکنون دشمن به سنگ‌اندازی مشغول است و سعی می‌کنند مسیر حرکت نیروهای انقلاب را با مشکل مواجه کنند؛ این دشمنی‌ها تنها در شرایطی حل می‌شود که ما بایستیم و با استقلال اقتصادی این استعمار را از بین ببریم.

پایان پیام/ 62132/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001204

مهمترین اخبار ایران و جهان: