نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 19:41

دهه فجر فرصت مغتنم بیان دستاوردهای نظام اسلامی است

گناوه- امام جمعه گناوه با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام است، گفت: باید علل به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به نسل جوان از طریق جهاد تبیین بازگو و بیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر یکشنبه در آئین بزرگداشت دهه فجر، میلاد باسعادت امام علی (ع) و روز پدر در دانشگاه پیام نور گناوه با حضور کارکنان و اساتید این دانشگاه با گرامیداشت مناسبت‌های روز پدر، دهه فجر و ماه رجب و وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت: آموزه‌های معنوی و دستورات الهی و انبیا و اولیا می‌توانند بشر و تمایلات وی را کنترل کند و ماه رجب انسان را به فطرت پاک نزدیک می‌کند.

امام جمعه گناوه با اشاره به مقام و منزلت زن در دیدگاه اسلام افزود: در هیچ مکتب، مذهب و آئینی به اندازه اسلام از زن حمایت و طرفداری نشده و مقام و منزلت و ارزش زن در اسلام بالا و والا است.

وی با شمردن ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) زنی که در جهان می‌درخشد و برای همه بشر تاریخ ساز شد.

دهه فجر فرصت مغتنم بیان دستاوردهای نظام اسلامی است

امام جمعه گناوه با تبریک ایام دهه فجر، با طرح این سوال که ما چه وظیفه‌ای در قبال انقلاب داریم ابراز داشت: انقلاب اسلامی موهبتی برای جامعه و کشور ما است و با همه ضعف، کاستی‌ها، سو مدیریت‌ها اما باید انصاف هم داشته باشیم که انقلاب در طی سه مرحله نفس گیر به اینجا رسیده است.

وی بیان کرد: اگر تاریخ ۱۵۰ ساله گذشته را ورق بزنیم یک مبارزه طولانی مدت، میان مدت و کوتاه مدت صورت گرفته تا اینکه در بهمن ۵۷ انقلاب به پیروزی رسید.

امام جمعه گناوه با اشاره به جنگ رسانه‌ای و شناختی و ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی گفت: دشمن به دنبال تحریف وکتمان حقایق انقلاب است و اگر نگاه کنید دشمن در اغتشاشات اخیر کجا ایستاده بود. شبکه‌های معاند، با روایت گری قوی توانستند اهداف خود را دنبال کنند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: امروز سوال نسل جوان این است چرا پدر و مادر ما انقلاب کردند؟ و دشمن توانسته جواب دلخواه خودش را بدهد و ما به عنوان متولیان و اساتید که با افکار جوانان سرکار داریم باید در جمع آنها حاضر شویم حقایق انقلاب را روایت گری کنیم.

دهه فجر فرصت مغتنم بیان دستاوردهای نظام اسلامی است

امام جمعه گناوه با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب است، یادآور شد: باید علل به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی را به نسل جوان از طریق جهاد تبیین بازگو و بیان شود.

وی گفت: اگر خدمات و دستاوردهای صورت گرفته در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود اجحاف در حق نظام و انقلاب است.

رکنی حسینی ابراز داشت: در روایتگری‌ها و روشنگری‌ها ضمن بیان دستاوردها و عملکردهای و خدمات نظام اسلامی، آنجا که اشکال و ضعف و کاستی هست را نیز باید بپذیریم.

در پایان این آئین از با اهدا لوح سپاس از کارکنان مرد دانشگاه پیام نور گناوه تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1020948

مهمترین اخبار ایران و جهان: