نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 17:46

توزیع بیش از 10 هزار تن آرد در واحدهای خبازی استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 10 هزار تن آرد به واحدهای خبازی سطح استان زنجان در دی ماه سالجاری توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های 40 کیلویی است، اظهار کرد: بیش از 250 هزار کیسه آرد به واحدهای نانوایی بربری، سنگک، لواش و ... در قالب آرد نوع یک، نوع دو توزیع شده است. زمانی بیان کرد: آردهای توزیع شده در قالب قالب آرد نوع یک، نوع دو از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان عزیز زنجانی رسیده است.

زمانی بیان کرد: گندم واحدهای خبازی با قیمت های 665 و 900 تومان و گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت 12 هزار تومان برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

زمانی گفت: به طور میانگین ماهانه 10 هزار تن آرد در بین 1600 واحد نانوایی سطح استان توزیع می گردد که حدود 700 واحد نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می‌گیرد.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1020704

مهمترین اخبار ایران و جهان: