نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 13:56

تجهیزات راهداری در چهارمحال و بختیاری کم و فرسوده است/ وزارت کشور و راه و شهرسازی ورود کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمبود ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات در راهداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از مشکلات اصلی استان است، گفت: با توجه به وضعیت توپوگرافی استان باید در خصوص تامین موارد مذکور، وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و کشور توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی شب گذشته در بازدید از راهدارخانه گردنه چری شهرستان کوهرنگ ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز مرد به راهداران، با اشاره به بارش‌ سنگین برف اخیر، گفت: امسال بارش برف در استان در طول بیست سال گذشته بی‌سابقه بوده و در برخی گردنه‌های کوهرنگ به دلیل ریزش بهمن ارتفاع برف به چهار متر می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اکیپ‌های راهداری و سایر دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل بوده و به طور شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه علی‌رغم کار جهادی و شبانه‌روزی راهداری، همچنان گردنه‌های شاه‌منصوری‌ چری و تاراز مسدود است، بیان کرد: راهداران برای بازگشایی گردنه‌ها در تلاش هستند و البته اکثر محورهای مواصلاتی در سطح استان باز است.

وی با بیان اینکه کمبود ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات در راهداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از مشکلات اصلی استان است، اظهار داشت: با توجه به وضعیت توپوگرافی استان باید در خصوص تامین موارد مذکور، وزارتخانه‌ها به‌‌خصوص راه و شهرسازی و کشور توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند تا در راستای خدمت‌رسانی به‌هنگام به مردم مشکلی ایجاد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مطرح کرد: تجهیزات راهداری استان به‌ویژه شهرستان کوهرنگ که رکورددار بارش‌هاست، ناکافی و مستهلک است.

حسین‌میرزایی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که مسئولان استان تا مرتفع شدن کامل مشکلات در کنار آن‌ها خواهند بود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1018448

مهمترین اخبار ایران و جهان: